26 septembrie 2010

Let's Do It Romania! 25-09-2010

Rezervatia Geologica si Paleontologica "Locul Fosilifer - Dealul Repedea"
Sambata, 25 septembrie a fost declarata Ziua Curateniei Nationale. Datorita campaniei Let’s Do It, Romania! a fost o zi deosebit de incarcata pentru toata Romania. Cu o participare de peste 150000 de voluntari pe tot teritoriul tarii s-au adunat peste 6500 de mormane de gunoi.
Judetul Iasi s-a situat pe locul 4 la numarul de voluntari inscrisi: 4345. Sursa:http://blog.letsdoitromania.ro/.


















































































Un comentariu:

  1. Salut Sorine! Ma bucur tare mult ca am putut participa impreuna la o actiune de genul asta. Sper sa ne gestionam timpul astfel incat sa repetam cat mai des experiente constructive atat pentru noi cat si pentru mediul inconjurator! Eu sunt in anul III la Info si in timpul anului sunt foarte ocupat, dar voi incerca pe cat posibil sa particip. Anul trecut am particpat la o actiune de plantat copaci cu cei din Hai Pe Munte si am zis ca voi participa la mai mullte din astea. Dar, din lipsa organizarii timpului meu si programul foarte incarcat la facultate (cu teme, proiecte), nu am apucat sa mai fiu prezent alaturi de ei. Sper insa ca anul acesta, desi voi fi probabil cel putin la fel de ocupat, sa imi mai gasesc timp macar pentru o singura asemenea activitate. Atat cu voi cat si cu cei de pe Hai Pe Munte! A fost o zi tare faina, si postul o reflecta pe masura! Dar nu cred insa ca acestea sunt toate, cumva chiar vreau sa intru in posesia tuturor. Adresa mea de e-mail este: codrin.ditu@gmail.com sau kodranul_15@yahoo.com. La urmatoarea actiune la care voi participa atunci voi primi si pozele toate de la Let's do it! Pana atunci, take care si spor la toate activitatile pe care le intreprinzi atat impreuna cu cei din Turistor cat si pe cont propriu.
    Numai bine si mersi mult (anticipat), Codrin Ditu

    RăspundețiȘtergere