3 februarie 2010

Muntii Calimani 22-25 ianuarie 2010

Traseu prima zi: Gura Haitii - Vf.Piciorul Cerbului 1866 m, pe traseu nemarcat atat la urcare, cat si la coborare. Durata 12 ore, zapada 30-80 cm. Dificil din cauza zapezii, a jnepenilor si a treseului nemarcat, la ora 16:30 am hotarat intoarcerea la Gura Haitii pe alt traseu tot nemarcat.
Din Gura Haitii, de pe drumul forestier, am ales o vale accesibila si prin padure pe traseu nemarcat, cu busola in mana, stiam ca sus ne intersectam cu traseul.








Odata iesiti din padure am dat de jnepenii acoperiti de zapada, asa ca am continuat spre Calimanul Cerbului, dar am renuntat ca devenea tot greu accesul, zapada pana la brau pe alocuri, insuficient inghetata, faceai 2 pasi pe zapada inghetata si te infingeai iar in zapada. Efortul dupa o zi si asa lunga, era tot mai mare, deci se impunea intoarcerea, ca deja era trecut de ora 16....iar tinta noastra Cabana Retitis, departe, departe... Am vazut un stalp de marcaj in stanga, am vrut sa coboram pe marcaj...dar l-am pierdut, ca e prost marcat traseul si, iar pe traseu nemarcat si cu busola, cautand vaile cat de cat accesibile, am coborat si am nimerit bine in drumul forestier langa Gura Haitii.















Traseu a doua zi: Gura Haitii - 12 Apostoli (dus-intors), durata aprox. 8 ore.














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu